"Sem megerősíteni, sem cáfolni...": Lépjünk túl a közhelyeken hatékony kríziskommunikációval!

"Sem megerősíteni, sem cáfolni...": Lépjünk túl a közhelyeken hatékony kríziskommunikációval! / Bőhm Kornél
Budapest: HVG Zrt., 2018. 255 p.

Ma már rengeteg fogyasztóhoz, potenciális jövőbeli ügyfélhez el lehet juttatni vállalkozásaink hírét, a cég termékeiről szóló pozitív híreket - és persze a negatívakat is. Elég egy elégedetlen ügyfél, egy kisebb vagy nagyobb katasztrófa, esetleg egy ún. kabátlopási ügy, és máris negatív gondolatokat kelt az addig pozitív, vagy semleges márka vagy cégnév. A krízist sokszor nem lehet előre látni,
de igen gyakran van "legkisebb rossz" típusú megoldás a szerző szerint: kötetében bemutatja, mit tehetünk a krízisek megelőzéséért, milyen elveket kövessünk, ha már megvan a baj, és utólag miként érdemes levonni a tanulságokat.

katalógustétel